Gotycki alfabet

kategoria Gotyckie znaki

Gotycki alfabet

Gotyckie małe litery alfabetu. Alfabet gocki został prawdopodobnie stworzony w IV wieku n.e. przez biskupa Wulfilę w celu przekładu Biblii na język gocki. Składał się z 27 znaków.

dodany: 9 lipca 2008 wyświetleń: 1369 za: 1 przeciw: 0

Tatuaż Gotycki alfabet (id: 537) znajduje się z innymi wzorami tatuaży w kategorii Gotyckie znaki, i od momentu dodania go przez tomek w dniu 9 lipca 2008 w internecie wzbudził duże zainteresowanie. W ostatim czasie tatuaż ten oglądało 1369 osób nadając mu ocenę 5/5, i wyrażając dość przeciętną opinię na temat tego wzoru. Łączna ilość głosów 1.

Inni internauci trafili na ten wzór tatuażu szukając takich fraz jak: alfabet celtycki, alfabet gotycki, alfabet gotycki pisany, duze litery w w alfabecie gotyckim, gotyckie pismo, pismo gotyckie, pismo gotyckie male litery, przyklady alfabetu pisanego po gotyku.

Grzesiek
IP: 77.115.84.248

Nopisy gotyckie som kozackie

Młody
IP: 79.185.27.127

Vide cul fide patrz komu ufasz

Beata
IP: 85.202.32.222

No no przydadzą sie

Sławek
IP: 79.185.98.106

Full wypas te litery gotyckie

Emilka
IP: 86.43.211.89

Niemoge napisac nic po gotycku a potrzebuje napis honey

Angela
IP: 83.18.226.107

Male litery sa do kitu

Artur
IP: 77.101.149.237

Vendeta santa re hehehe! pozdrawiam

Bartek
IP: 217.98.40.33

Spox tatuaze tez taki se zrobie

Malwis:)
IP: 77.112.17.96

Mlody nie pisze sie vide cull fide tylko - Vide, cui fidas

Jacek
IP: 94.254.183.75

Szukam tatuzu na brzuch. cos krotkiego.

Kamil
IP: 85.222.86.193

ładne tatuaze i te panie na zdjeciach tez sa ładne :) pozdrawiam :)

Mateusz
IP: 213.92.149.178

Bardzo piekne poprostu boskie

Mleczu
IP: 78.8.58.251

To jest mleczyk ostatni w tym sezonie

Savik-
IP: 213.158.199.71

Niezłe wzory szczególnie ten pierwszy... chce sobie zrobić tatuaż na łydkę lecz nie mam pomysłu;(

Esko
IP: 213.158.196.70

Szukam jakiegoś fajnego tribala na rękę ale tu jest taki wybór że masakra

Ola
IP: 79.184.155.119

Super tatuaże

Julka
IP: 79.162.76.243

Duże litery są spoko, ale te małe to normalnie porażka:(

WiesŁaw
IP: 83.6.158.175

Otworzyłem stronkę na naszej klasie wybieram dobre tatuaże żeby nie trzeba szukać zobaczcie,sam też tatuję. nasza klasa wiesław kakietek

Paulina
IP: 78.28.5.205

Ja mam tatuaz vide cul fide (patrz komu ufasz) moj facet siedział i wiem co neico na ten temat a tatuaz jest postem mojej pzreszłosci i wyraz na przyszlosc! mam 19 lat i duzo przedemna wiec co wy wiecie

Patryk
IP: 83.29.200.171

Ja mam na rece swoje imie i tego nie załuje

Karolina
IP: 188.146.127.168

Ja umie lepsze chociaz mam dopier 14 lat

Adrian
IP: 77.115.246.102

Ja mam 11 lat i mam lepsze czachy

Słodka
IP: 82.145.210.24

Mój facet też siedział... i co z tego? ;/ kur.. tatuaż zostaje na całe życie więc chyba trzeba good sie obczaić jaką dziare sobie zrobić. ja mam motyla na plecach,ognie nie nodze,róże na szyi i swoje imie na ręku i nie żałuję! :)

Wielkie litery Gotyckie

Wielkie litery Gotyckie

głosów za: 9
wyświetleń: 5490
Gotycki napis

Gotycki napis

głosów za: 2
wyświetleń: 1126

Twoja lista ulubionych jest pusta. Dodaj tatuaż do ulubionych by znalazł się na tej liście.

Strona korzysta z plików Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.